Dinsdag en woensdag - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Maarten Swinkels - WaarBenJij.nu Dinsdag en woensdag - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Maarten Swinkels - WaarBenJij.nu

Dinsdag en woensdag

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Maarten

15 Oktober 2008 | Vietnam, Hanoi

Iedere dag werken we op de 20e verdieping van de Vin Com towers. De eerste 5 verdiepingen zitten vol met winkels en de rest is kantoor. De airco is zo ongeveer afgesteld op 29 graden en daar wen je aan. Buiten is het op dit moment bewolkt en ook ongeveer 29 graden. Dat is hier koud. De winter breekt aan. Regelmatig valt er een bui. Als we ‘s-avonds zijn wezen eten kunnen we net droog in het hotel komen.

We werken in een grote projectkamer met twee Vietnamese dames die voor ons afspraken regelen en zaken proberen te vertalen. Volgens JH zijn ze lui en mijn eerste indruk is dat dat wel klopt.
Arbo hebben ze hier niet. De grote tafel waar we aan werken en de stoelen die daar bij horen kloppen niet. Als we naar buiten kijken zie je de glazenwasser aan een touwtje voorbijkomen. Een bakje hebben ze hier niet van gehoord en dat 20 verdiepingen hoog.
Ondanks dat we op de 20e zitten hoor je hier de hele dag het toeteren van het verkeer. Als in Nederland de stroom uitvalt wordt het een chaos. Moeten ze hier eens komen kijken. Gewoon toeteren en doorrijden. En dat zonder deuken.

• 16 Oktober 2008 - 18:03

Huub:

Hallo opa, leuk jou website. Als je aan mij vraagt waar opa Maarten is zeg ik in ha noi kadootjes kopen voor Huubie, heb je al een mooie trein gevonden? Hier geen nieuws morgen gaan we papa's diploma halen in Utrecht met de trein dat wordt leuk. Groetjes van Huub en papa en mama

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

De Werkweek!

07 December 2008

Weer terug in Ha Noi
Maarten

Na twee jaar opnieuw naar Afrika. Dit keer naar Dar en Salaam in Tanzania. Opnieuw met een Loan Centre aan de slag. Een geweldige uitdaging. Ik ben benieuwd en zal jullie middels deze waarbenjij.nu op de hoogte houden. Maarten

Actief sinds 07 Okt. 2008