Halong Bay - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maarten Swinkels - WaarBenJij.nu Halong Bay - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maarten Swinkels - WaarBenJij.nu

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Maarten

14 December 2008 | Thailand, Bangkok

Het eten aan boord is voortreffelijk. Allemaal Seafood. Dat spreekt voor zich. Na het eten wordt er niet meer gevist. Het is donker en iedereen gaat op tijd naar bed. Als we opstaan ligt de baai waar we liggen nog in de schaduw. Na het ontbijt gaan we per roeiboot de baai in. Als we door een grot varen komen we in een lagune. Het is een meer helemaal omgeven door bergen. Van de apen die daar leven zien we er geen. Het is een prachtige omgeving. Wel is het door het toerisme druk. Er varen zeker tien roeiboten en enkele motorboten.Die laatsten horen hier niet. Maar het is nog niet verboden. In de baai waar we overnacht hebben liggen nog veel boten. Het zijn boten waar tussen de tien en veertig mensen op kunnen overnachten. Chinees ontwerp. Als we weer aan boord zijn varen we rustig terug naar de plaats Halong Bay. Daar wacht onze gids
Dzung en de chauffeur Binh. Opnieuw een rit van drie uur naar Hanoi. Onderweg stoppen we een keer bij de Chan Thien My Company. Daar waren we gisteren ook.

• 14 December 2008 - 21:16

Nelleke:

Het lijkt me prachtig daar. De volgende keer ga ik mee!

Kus,

De Werkweek!

07 December 2008

Weer terug in Ha Noi
Maarten

Na twee jaar opnieuw naar Afrika. Dit keer naar Dar en Salaam in Tanzania. Opnieuw met een Loan Centre aan de slag. Een geweldige uitdaging. Ik ben benieuwd en zal jullie middels deze waarbenjij.nu op de hoogte houden. Maarten

Actief sinds 07 Okt. 2008